Εσωτερικό

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 

·               Παραμένει η κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου

·               Το μεγαλύτερο αμάξωμα αυξάνει την ευρυχωρία των πίσω καθισμάτων, προσφέρει περισσότερο χώρο στην περιοχή των ώμων και των   αποσκευών

·               Μοναδικά καθίσματα Magic Seats τώρα βυθίζονται με μία κίνηση

·               Νέο πορτμπαγκάζ με Double-Trunk αυξάνει την ευελιξία του χώρου αποσκευών

·               Βελτιωμένη ορατότητα μπροστά και πίσω χάρη στο μεγαλύτερο παρμπρίζ, τις πιο λεπτές κολόνες Α και τα αναδιπλούμενα πίσω προσκέφαλα

·               Πιο αναβαθμισμένο περιβάλλον, βελτιωμένα υλικά και προηγμένη ποιότητα δημιουργούν ένα ξεκούραστο και άνετο περιβάλλον στην καμπίνα

·               Διαθεσιμότητα αντάπτορα USB για σύνδεση iPod και λειτουργία Bluetooth HFT

·               Πανοραμική οροφή στο 1.4 EX  

Η έξυπνη διάταξη του προηγούμενου Jazz, με τη σχεδίαση κοντού ρύγχους, τις συμπαγείς διαστάσεις και το μοναδικό κεντρικό ρεζερβουάρ καυσίμου, που απελευθερώνει πρόσθετο χώρο στη καμπίνα, εφάμιλλου πολλών μοντέλων κατηγορίας C, διατηρείται και στο νέο Jazz. Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος και ένα παρμπρίζ ‘τραβηγμένο προς τα εμπρός’, αυξάνουν τους χώρους στο νέο μοντέλο, αναδεικνύοντάς το στο πιο ευρύχωρο, πιο ευέλικτο αντίπαλο στην κατηγορία του, και - σε μερικές περιπτώσεις - καλύτερο των MPV κατηγορίας Β.

 Το ελαφρώς μεγαλύτερο αμάξωμα με την καμπίνα τραβηγμένη προς τα εμπρός (cab forward) βελτιώνει την ορατότητα και την ευρυχωρία του Jazz, με αποτέλεσμα να ωφελείται κυρίως η περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών και του πορτ-μπαγκάζ. Τα καθίσματα Magic Seats τώρα βυθίζονται με μία απλή κίνηση και η ευελιξία τους ολοκληρώνεται από ένα νέο χαρακτηριστικό Double-Trunk στο χώρο αποσκευών.  

Αναβαθμισμένο περιβάλλον καμπίνας 
Υψηλή ποιότητα, υλικά ευχάριστα στην αφή, κομψή σχεδίαση και καλόγουστα χρώματα χαρίζουν στην καμπίνα μία ανώτερη αίσθηση φινέτσας. 

Πιο αναπαυτικά εμπρός καθίσματα με καλύτερη στήριξη, υποπόδιο οδηγού, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, τιμόνι ρυθμιζόμενο ως προς την κλίση και την απόσταση και μεγαλύτερα πίσω καθίσματα είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν ένα πιο χαλαρό, πιο άνετο σκηνικό στην καμπίνα. Η πρόσθετη ηχομόνωση και η αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος επίσης παίζουν το δικό τους ρόλο στο ευχάριστο περιβάλλον που χαρακτηρίζει το Jazz. Και για μία πραγματική αίσθηση ευρυχωρίας, το Jazz 1.4 EX εφοδιάζεται με μία πανοραμική οροφή που εκτείνεται πάνω από τα πίσω καθίσματα για έξοχη ορατότητα. Θερμοαπορροφητικό κρύσταλλο και ένα ηλεκτρικό σκιάδιο διασφαλίζουν ευχάριστες κλιματικές συνθήκες στην καμπίνα όλο το χρόνο. 

 

 Το επίπεδο πρακτικότητας έχει αναβαθμιστεί. Το νέο μοντέλο προσφέρει τα καθίσματα Magic Seats που έχουν αποκτήσει υψηλή δημοτικότητα από το προηγούμενο Jazz, αλλά τώρα φέρουν μία λειτουργία βύθισης με μία κίνηση, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν πρώτα προς τα εμπρός. Ο χώρος αποσκευών, που έχει αυξηθεί από 380 σε 399 λίτρα (μοντέλα εφοδιασμένα με κιτ επισκευής ελαστικών), παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στα μοντέλα 1.4 με την εισαγωγή του στοιχείου Double-Trunk. Εξάλλου, διατίθενται άφθονοι, μελετημένοι, πρόσθετοι αποθηκευτικοί χώροι σε όλο την καμπίνα. Το νέο Jazzπροσφέρει μία μεγαλύτερη, πιο ξεκούραστη καμπίνα, στην οποία τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα για μεγαλύτερη άνεση, η σφαιρική ορατότητα είναι πολύ καλύτερη και οι αυξημένες διαστάσεις προσφέρουν στους επιβάτες περισσότερο χώρο για να τεντωθούν σε ένα ευρύχωρο και ευάερο εσωτερικό. Μεγάλο μέρος του αυξημένου μήκους του αυτοκινήτου χρησιμοποιείται για να βελτιώσει την άνεση των πίσω επιβατών, οι οποίοι απολαμβάνουν τώρα 37 mmπερισσότερο χώρο στην περιοχή των γονάτων και 8 mm μεγαλύτερη ευρυχωρία στην περιοχή της κεφαλής. Η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 30mm σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου, το οποίο ήδη προσέφερε μια εν σειρά απόσταση εφάμιλλη με πολύ μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Η περιοχή των ώμων έχει αυξηθεί κατά 44 mm μπροστά και 43 mm πίσω. Η ομάδα σχεδίασης της Honda έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της ορατότητας του οδηγού. Η μετακίνηση της κολόνας Α πιο μπροστά παίζει σημαντικό ρόλο και σε συνδυασμό με τα αναδιπλούμενα πίσω προσκέφαλα, ο οδηγός απολαμβάνει πολύ καλύτερη ορατότητα εμπρός και πίσω.  

Μεγαλύτερη επιφάνεια παραθύρων

Το μειωμένο κατά 23 mm πλάτος της κολόνας Α, το φαρδύτερο (κατά 25 mm) και ψηλότερο (κατά 205 mm) παρμπρίζ, μαζί με τους ανασχεδιασμένους καθαριστήρες που εδράζονται πολύ κάτω από τη γραμμή ορατότητας, σημαίνουν ότι η προς τα εμπρός ορατότητα έχει βελτιωθεί περίπου 20% συνολικά. Επιπλέον, τα εμπρός φινιστρίνια είναι περίπου τριπλάσια σε μέγεθος από του προηγούμενου Jazz και οι βάσεις των εξωτερικών καθρεπτών έχουν μειωθεί σε μέγεθος, παρόλο που η επιφάνεια των καθρεπτών έχει αυξηθεί σχεδόν κατά ένα τρίτο. Όταν τα πίσω προσκέφαλα αναδιπλώνονται, η προς τα πίσω ορατότητα αυξάνεται από 72 σχεδόν στο 100%.   

Πρόσθετη ηρεμία

Ακόμα πιο αναβαθμισμένο περιβάλλον, σημαίνει ότι η καμπίνα του Jazz είναι ευχάριστη, χάρη στη μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, που ελαχιστοποιεί τους θορύβους και κραδασμούς κατά το ρελαντί καθώς και τους θορύβους (βουητό) στο ταξίδι. Ο θόρυβος από τον κινητήρα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και οι θόρυβοι του δρόμου μειώνονται επίσης σημαντικά χάρη στην πρόσθετη χρήση ελαφρών, ηχομονωτικών υλικών στον οροφή, στη μοκέτα και στο ταμπλό.  Νέα εμπρός καθίσματα φέρουν βελτιστοποιημένα ελατήρια και μαξιλάρια, για μεγαλύτερη άνεση και την καλύτερη πλευρική και διαμήκη στήριξη στις στροφές, καθώς και ενεργά προσκέφαλα για μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια. Μία τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση και μεγάλο εύρος ρυθμίσεων, ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού 50 mm μέσω καστάνιας, μεγαλύτερη απόσταση του πεντάλ και νέο υποπόδιο για το αριστερό πόδι, διασφαλίζουν μία άνετη θέση για την πλειοψηφία των οδηγών.  Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων ωφελούνται επίσης από τα μεγαλύτερα καθίσματα, που τώρα είναι 20 mm φαρδύτερα, 15 mm πιο βαθιά και με μαξιλάρια 10 mm πιο παχιά. Τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα στα μοντέλα 1.4 ES και EX, ενώ το EX έχει επίσης εμπρός και πίσω υποβραχιόνια. Το εσωτερικό του Jazz εξοπλίζεται με ταπετσαρίες σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς: τα μοντέλα 1.2 και 1.4 επενδύονται με ύφασμα μπλε/μαύρο, με μπλε ένθετα στα καθίσματα και τις πόρτες, ενώ όλα τα υπόλοιπα μοντέλα 1.4 φέρουν μαύρη/σκούρα γκρι επένδυση.  Το ταμπλό είναι τοποθετημένο χαμηλά για καλή προς τα εμπρός ορατότητα, και φέρει πίνακα τριών οργάνων, με κεντρικό ταχύμετρο, στροφόμετρο στο αριστερά και δείκτη καυσίμου στα δεξιά. Ο μόνιμος φωτισμός των οργάνων τα καθιστά ευανάγνωστα, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Ασημί πλαίσια οργάνων συμπληρώνονται από γκρι μεταλλικούς δείκτες και ευδιάκριτεςκόκκινες κλίμακες για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εντύπωσης. Στο κέντρο του στροφόμετρου εμπεριέχεται μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων LCD, η οποία προβάλλει ποικίλες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων προειδοποίηση υπέρβασης ταχύτητας, στιγμιαία και μέση κατανάλωση, αυτονομία, εξωτερική θερμοκρασία και ένδειξη service με βάση τις πραγματικές οδηγικές συνθήκες (μέσω ειδικού λογισμικού στη μονάδα ελέγχου) – από τα χειριστήρια του τιμονιού ο οδηγός μπορεί να αλλάζει τις ενδείξεις. Ο μοχλός των φλας φέρει λειτουργία ‘αφής’: με μια απαλή πίεση αναβοσβήνουν 3 φορές, δηλώνοντας πρόθεση αλλαγής λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο.  

Ηχοσυστήματα

Όλα τα μοντέλα από 1.2 LS και πάνω εφοδιάζονται με ένα μονό CD/audio system με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3/WMA. Η κομψή πρόσοψή του ηχοσυστήματος ενσωματώνεται άψογα στο ταμπλό και φέρει μία μαύρη οθόνη LCD και  υποδοχή σύνδεσης aux. Η ένταση του ήχου ρυθμίζεται αυτόματα σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το εύχρηστο περιστροφικό χειριστήριο είναι τύπου πίεσης-περιστροφής-πίεσης. Μία μικρή κεραία τοποθετημένη πίσω με αυτόματο έλεγχο προενίσχυσης σήματος λήψης μπορεί να βελτιώσει την ευαισθησία όταν η λήψη του ραδιοφώνου είναι αδύναμη. Στα μοντέλα 1.4 ES και EX, τα τέσσερα ηχεία υψηλής ποιότητας από πολυπροπυλένιο συνοδεύονται από ένα ζευγάρι τουίτερ, ενώ πέμπτης γενιάς και μεταγενέστερα iPods, καθώς και πλείστα ακόμα ψηφιακά audio players μπορούν να αναπαράγονται μέσω του ηχοσυστήματος, χρησιμοποιώντας τον αντάπτορα USB που βρίσκεται στον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας. Η αναπαραγωγή ελέγχεται μέσω των βασικών χειριστηρίων του ηχοσυστήματος, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται η συσκευή (ανάλογα με τον τύπο).  

Συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth

Το Jazz 1.4 EX φέρει επίσης διεπαφή ασύρματου κινητού τηλεφώνου Bluetooth, που επιτρέπει τη hands-free λειτουργία, η οποία ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη τοποθετημένου στο τιμόνι. Μία σειρά ηχείων και μικρόφωνων τοποθετημένων στο αυτοκίνητο συνδέονται με οποιαδήποτε συσκευή επικοινωνίας εξοπλισμένη με σύστημα Bluetooth, επιτρέποντας τις ασφαλείς τηλεφωνικές κλήσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται εμφάνιση αριθμού τηλεφώνου, προγράμματος τηλεφώνου και κατάστασης μπαταρίας στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, συνέχιση της τηλεφωνικής συνομιλίας που ξεκίνησε έξω από το αυτοκίνητο, απλά περιστρέφοντας το διακόπτη ανάφλεξης στο ‘ACC’ και μετά ενεργοποιώντας τοhands free, και αυτόματη μεταφορά αριθμών μέσω του HFT και της φωνητικής αναγνώρισης – σε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά ή Ισπανικά.  

Αποθηκευτικοί χώροι καμπίνας

Το νέο Jazz διαθέτει άφθονους, χρήσιμους αποθηκευτικούς χώρους, κατάλληλους για όλα τα υπάρχοντα της οικογένειας. Χωρισμένο σε πάνω και κάτω τμήμα με ένα ρηχό ράφι, το ντουλαπάκι προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Το πάνω τμήμα φέρει θήκη για στυλό και κάρτες και, στα μοντέλα 1.4 ES/EX, μία βαλβίδα, η οποία ανοίγει, παρέχοντας ροή ψυχρού αέρα για την ψύξη ενός μπουκαλιού ή κουτιού αναψυκτικού.  Υπάρχουν 10 ποτηροθήκες σε όλη την καμπίνα – μία σε κάθε πλευρά του ταμπλό, δύο στην κεντρική κονσόλα μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, δύο πίσω από το χειρόφρενο, και μία σε κάθε θήκη στα πάνελ των τεσσάρων θυρών. Ο ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος της εμπρός κονσόλας μπορεί επίσης να φιλοξενήσει διάφορα πράγματα όπως, χάρτινες συσκευασίες αναψυκτικών, iPods, κινητά τηλέφωνα ή ένα κουτί με χαρτομάντιλα. Πρόσθετη ευελιξία παρέχει ένα διαχωριστικό που μπορεί να περιστραφεί κατά 180 μοίρες μεταβάλλοντας τις διαστάσεις του αποθηκευτικού χώρου, ενώ δεξιά του τιμονιού υπάρχει μία θήκη στο ταμπλό. Υπάρχει επίσης ένας πρακτικός αποθηκευτικός χώρος στη βάση του αριστερού πίσω καθίσματος, προσβάσιμος μέσω αναδίπλωσης του καθίσματος προς τα πάνω. Ανοίγει ξεβιδώνοντας δύο οδοντωτούς ‘τροχούς’, ενώ μπορεί επίσης να φιλοξενήσει το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης. Το αιρκοντίσιον – μηχανικό σύστημα στο 1.2 LS, και αυτόματο στο 1.4 – προσφέρει βελτιωμένη απόδοση ψύξης με αυξημένη ροή αέρα, χρησιμοποιώντας λιγότερο φρέον και ισχύ. Ο ανεμιστήρας είναι επίσης πιο αθόρυβος. Το φίλτρο σκόνης υψηλής απόδοσης συνοδεύεται προαιρετικά από ένα αποσμητικό φίλτρο. Τα χειριστήρια του αιρκοντίσιον τοποθετούνται γύρω από το ηχοσύστημα με δυνατότητα εύκολης πρόσβασης από τον οδηγό.  

Πανοραμική οροφή 1.4 EX

Για μία εξαιρετικά ευάερη καμπίνα και πραγματική αίσθηση ευρυχωρίας, το μοντέλο 1.4 ΕΧ διαθέτει πανοραμική οροφή πλήρους μήκους. Με πλάτος 721mm και μήκος 938 mm, εκτείνεται προς τα πίσω, προσφέροντας στους εμπρός αλλά και στους πίσω επιβάτες μία θαυμάσια εικόνα από την οροφή του αυτοκινήτου. Αν και το κρύσταλλο έχει άριστες θερμοαπορροφητικές ιδιότητες, υπάρχει επίσης ένα ηλεκτρικό σκιάδιο, που ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός διακόπτη για τη δημιουργία μιας ευχάριστης ατμόσφαιρας στην καμπίνα, όλο το χρόνο.